Wednesday 30 June 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14-TEMU BUAL

Normaliza Abd Rahim. (2019). Multimedia dalam Bahasa. Penerbit Universiti Putra Malaysia: Serdang


Hai! Anda semua mesti tertanya-tanya. Apakah tugasan aku pada minggu ini? hehe. Kalau anda nak tahu, tugasan kali ini aku perlu buat satu video temu bual. Tak lain tak bukan mestilah adik aku sorang inilah yang jadi mangsanya hahah. Mula-mula aku ingat nak buat temu bual tentang dunia kpop gitu memandangkan kami sama-sama kpopers hahah ✋😌. Tapi aku rasa macam konten tak sesuai lah pulak. So, aku teruskan dengan konten belajar dalam talian. Iyalah, semua pelajar kan belajar online. Tak kiralah tadika ke, sekolah rendah ke, semua online lah. Pastu, aku tergerak hati nak pilih tajuk ni pun sebab tengok adik aku ni stress kemain nau belajar online ni hahah. Rindu kawanlah katakan, bukan rindu nak belajar sangat hahah. Okaylah, kalau anda nak tahu topik yang kami bincangkan. Tekanlah video kat bawah ni.

P/s: Temu bual ini terlalu santai, jangan terkejut.





Kehadiran

No comments:

Post a Comment