Thursday 1 July 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14-SEPI (INSTAGRAM)


Sedih, sebak, sayu apa lagi? 
Perasaan aku bercampur baur dalam last post ni. Kalau anda nak tahu, nilah last post aku untuk tugasan Multimedia dalam Bahasa. Pejam celik pejam celik. Sekejap je masa berlalu. Rasa macam baru je aku start blog ni. Memang satu kenangan yang takkan aku lupalah. Tengoklah post Ig aku kat bawah tu, sendu kan hahah. Tapi memang aku sedih. Segala penat jerih masa buat semua tugasan ni, aku akan ingat sampai bila-bila. Tapi anda jangan risau, kalau aku berkelapangan nanti. Aku akan update blog ni dari semasa ke semasa. Confirmlah lepas ni post tentang kehidupan aku pula hehe. See you guys soon! stay tuned 😉


Instagram (Sepi)
Ig: shahirah_anon





SS Komen Rakan









Kehadiran



No comments:

Post a Comment